mariekeoonk.reismee.nl

Het is bijna zo ver!

Goedemorgen,

Vandaag is het dan zo ver, vanavond om 10 voor 10 stijgt het vliegtuig op en vlieg ik all the way to Australia. Eerst hebben we een tussenstop in Dubai en dan vliegen we door naar Singapore, hier krijgen we een stadstour en een overnachting in een hotel. Heel gaaf en het breekt de lange reis een beetje! Ik vind het nog maar een raar idee dat ik daarna meer dan een half jaar niet terug naar huis ga, het voelt alsof ik over een weekje gewoon weer terug kom. Misschien maar goed ook, want echt spanning is er nog steeds niet! Ik heb er zin in! Gisteren heb ik al mijn spullen in mijn backpack geduwd, ik denk dat ik geen beter woord kan gebruiken dan geduwd. Het paste allemaal prima tot de grote badhanddoek er bij in moest. Niet erg handig, maar het moet toch echt mee. Na een paar uur had ik dan toch alles bij elkaar en nu kan het beginnen. Op avontuur met de rugzak, maar dit keer zonder de meiden en met een iets grotere rugzak dan onze kermis variant.

doeidoei, hopelijk zie ik jullie terug op mijn blog voor het volgende verhaal!

Marieke


Reacties

Reacties

Judith

Lieve Marieke,
Wat een ontzettende moedige stap ga jij zetten.
Ik wens je heel veel plezier. Pas goed op jezelf en ENJOY IT❤

Buurvrouw

Marieke heel veel plezier met deze uitdaging en .....vooral genieten.
Groetjes Marianne en Wilfried en kids

Lieke, Lia, Elle - team VW Travel Active

Hoi Marieke. Vandaag begint het avontuur: tof!! We wensen je héél veel plezier in Australië en we houden tussentijds contact met je over je vrijwilligerswerk in Mauritius en je taalcursus daar. Fijne vlucht! Groetjes

Renate

Marieke ik wens je een prachtige reis. Veel succes en geluk met je avontuur.Pas goed op jezelf.
Groetjes

Frits Maters

Wat geweldig stoer, Marieke, dat je dit gaat doen! Heel goed om een deurtje verder te kijken dan de Vragender kermis;)
Even afstand nemen en nieuwe ontdekkingen doen. Ik zie uit naar de verhalen/belevenissen op je blog.
Heel veel plezier en vergeet niet hier en daar je prachtige stem te laten horen en de mensen blij te maken met een lied:)

Betty

Marieke,heel veel succes met dit grote avontuur! Veel plezier en pas goed op jezelf! Groetjes Betty

Sabine ter Bogt

Wat een stoere onderneming!! Heel veel plezier op dit avontuur!

Christa

Geniet van je avontuur..succes...

Orianda

Wauw Marieke dat klinkt als een mooie uitdaging! Succes met je vlucht en geniet van je avontuurlijke reis.

Rianne Wamelink

Marieke wat stoer wat gaaf. Ik wil je zeker gaan volgen in je avontuur.
Heel heel veel plezier en ENJOY !!

Annemarie te Kronnie

Lieve Marieke,

Let the journey begin! ?Geniet van elk moment: de wereld ligt aan jouw voeten.

Veel liefs?

Leonie Gr. Zevert

Wauw Marieke, genieten!! Heel veel plezier.

Ilse vannlangen

Marieke
Coole chick?hier ga je geen spijt van krijgen
Geweldig dat je dit doet??
Enjoy en we houden je blog in de gaten
Toi toi ??

Bas en Claudette

Marieke, je gaat een geweldige uitdaging tegemoet die menigeen niet zou hebben gedurfd of gekund. Jij wel! Dus geniet er volop van want het is je gegund. We kijken er naar uit via deze blog met jou mee te kunnen genieten?

Anne Hartjes

Wauw Marieke, wat een geweldige ervaring zal dit worden. Spannend! Maar ook zeker genieten!

Mama

Geniet meis!

Greet Wessels

Dit zal een ervaring zijn die je je hele leven met je meedraagt. Geniet ervan. Ik wil je graag volgen op je reis!

Lianne

Lieve Marieke heel veel plezier.
ik blijf je volgen.
Liefs Lianne♥♥

Peettante

Geniet maar lekker lieve Meid
Dik verdiend ?

Leni Wisseborn (Livera)

Hallo Marike , wat fijn voor je dat het eindelijk zo ver is ,ik wens je een hele fijne tijd ,ik ga je zeker volgen .?

Daisy

Hoi Marieke
Wat stoer van je dat je dit doet
Geniet van alles, pas goed op jezelf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active